2012. december 2., vasárnap

Edzés

Asylum 4. kör 30/8. Back to core

Hát ez nem volt semmi. Főleg hátizom, mindenféle pozitúrában, gumiszalaggal, függőlegesen, vízszintesen... Van benne egy érdekes tricepsz gyakorlat, hát érzem is a hatását meglehetősen rendesen... Ez az edzés nem ugrálós, csak a bemelegítésben van pár percnyi ugrabugra, ezt szeretem benne a legjobban. Mármint hogy nem ugrálós. A bemelegítésnél úgy kattogott-nyikorgott a bal térdem, mint egy öreg rugós fotel...
 
És egy kis ráadás: Les Mills Pump: Pump challenge
 
Ugyanis az én kis 007-es készletem ott árválkodott a fal mellett, és nagyon hiányzott már a guggolás és a kitörés. Így ezt a rövid edzést választottam, és 16 kilóval csináltam. Igazán jólesett, igazán megizzasztott :)
 
Jólesett utána a csirkevacsora :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése