2012. november 8., csütörtök

Hús-vér motiváció 19

Tegnap írta Zs. egy poszt alá a BB-s FB csoportban a következőket. Ez annyira de annyira ott van, hogy megkértem, hadd idézzem:
 
"A héten minden nap reggel 6- tól délután 5- ig dolgozom. Autógyárban, gyártósoron, egész nap lábon. Ma megjött bajom is. Megegyeztem magammal, hogy nyugodtan kimaradhat az Insyből a 10. nap, mert hulla vagyok, pocim is fáj. 10 perce jöttem haza, bedobom a dvd- mert és indulhat a ply cardio circuit. Mire hazaértem rájöttem, soha többé nem engedek meg kifogásokat magamnak. Egész eddigi életem során annyit engedélyeztem már magamnak. Lefogyok, szép leszek, erős leszek, egészséges leszek. Nálam is végre megvolt a kattanás. Csak ennyi kell. Meg összeszorítani a fogakat, utána meg szárnyaló szívvel, büszkeséggel hátbaveregetem magamat. Megcsináltam! És ezután is mindig meg fogom!"
 
Emellé még 1-2 kép, és indulhat is a mai edzés! :)
 

 
Kennaról itt írtam.
Hús-vér motiváció 17 itt, 16 itt, 15 itt, 14 itt, 13 itt, 12 itt, 11 itt, 1-10 itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése