2012. november 8., csütörtök

Edzés

Insanity: Core cardio and ballance
 
 

Ó, hát a testem kezd felébredni Csiplkerózsika-álmából :) A gyomorrontás után és a pár nap edzéskimaradás után ma már egész jól vettem az akadályokat. Sokszor kellett közben innom, amíg Shaun elmondta a következő feladatot, de hát nagyon meleg is van itt bent (24 fok).
Mindig azt hiszem, hogy a LMP nem okoz a lábaimban semmi különöset, hát ma éreztem a tegnapi edzés hatását. Mozgás közben valahogy minden izomrostomat külön-külön éreztem a combjaimban, a hátsómban, és ez jóóó! :)
Gyerekek, holnap egy max jön! ;) :)))

4 megjegyzés:

  1. Hajra-hajra!!!
    Meg masfel het es en is maxozok, nagyon szeretem az Insanity-t , nagyon jo hatassal van a közerzetemre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow! Nagyon szuper vagy! :) A mai edzés előtt láttam az edzéstervemben, hogy holnap max jön :) Tél óta nem csináltam maxot, izgatott vagyok, hogy mennyire fogom bírni, de nagyon vááárom! :) Kata, dig deep! :)))

      Törlés
  2. Meg van a dig deep minden nap :-D

    VálaszTörlés