2012. október 5., péntek

Reggeles, gondolatos

 
 
Aludtam, mint a bunda. 5.10-kor ébredtem, magamtól. Új történetet álmodtam, de az alap mozzanatok ugyanazok, mint tegnap, tegnapelőtt és lassan 2 hete...
 
Szokásnapló pipa, mérleg rendben (tettem bele új elemet).
 
Utolsó munkanap, hát nem is bánom.
 
Edzés ma nem lesz.
 
Tegnap benyomtam 8400 mg C vitamint, 1.5 liter citromos-mézes gyömbéres teát. Ma reggel jön a kanál propolisz egy kiskanál mézzel, a 4200 mg C vitamin (a másik fele délután), és mivel ha hazaérek, már nem lesz gond, ha szagos a leheletem, elkezdem a hétvégi fokhagyma kúrát is: napi 4-5-ször 1-2 gerezd zúzott fokhagyma mézzel és pálinkával. Mivel vezetnem is kell, a pálinka inkább délután-estére marad. (Nagy ivó vagyok: fél liter házi pálinkát vettem 3 éve egy volt kolleganőmtől, annak a fele még megvan :))
 
Találtam nagyon jó recepteket, amiket (ha anyagilag megvalósíthatók) átkonvertálok boszi-módba, hogy beépíthető legyen az étrendembe. Így lesz ma Dubarry csirke :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése