2012. október 5., péntek

Upsz

Upsz bizony! Képzeljétek, betelt az étkezési naplóm! 2012. január 17-i az első bejegyzés, akkor még ettem néha U kajákat is. Nagyon kezdetleges volt ekkor még a dolog, belecsöppentem, és fogalmam nem volt, mire lesz ez jó. (Ebéd: pizza, francia krémes :)))) Akkor még ment az "á, ugyan, ez még belefér" duma...)
 
 
Februárban, az Insanity ideje alatt már komolyodott a dolog.


Márciusban kipróbáltam a csirke diétát is, na az számomra, aki nem szereti a húst, egy borzalom volt. Mondjuk tény, hogy működik.


Júliusban kezdtem el kalóriát és makrókat számolni, és azóta van sínen az alakulásom. Ez éppen a blog indulásának napján írt bejegyzésem.
 

Volt ilyen,


meg ilyen is a kinézete,

 
és ez már a jövő hetiből egy oldal:


 Azt hiszem, jól látszik a fejlődés. Mind a naplóm külalakjában, mind pedig az enyémben :)))

Átmentem a következő naplicsekbe, amire feltétlenül szükségem van, és nem teszem el mélyre a betelt naplót, hiszen kitűnően használható a továbbiakban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése