2012. október 4., csütörtök

Reggeles, gondolatos

(lelkititkaink.hu)

Hajnali 3.30-kor ébredtem. Az álmom ébresztett fel. Amióta az eszemet tudom, sokat álmodom. Úgy, hogy felébredek rá. És úgy, hogy az álom nem hagy nyugodni. A 90-es években nálunk is lehetett kapni álomszótárt, meg is kaptam egy ünnepre. Akkor kezdődött, hogy utánanéztem, mit is jelenthet az álmom. Mert hetekig ugyanazt álmodtam, minden egyes nap: sötét, nyirkos utca, pár lánnyal megyünk a szitáló esőben. Valaki jön mögöttem, félek. Hátrafordulnék, épp hogy meglátom az arcát, amikor jeges fájdalom hasít a hátamba: az illető leszúr egy hatalmas késsel. Nem hallható sikításomra ébredtem, sírva. És az álombéli késszúrástól a valóságban is szörnyen fájt a hátam. Hetekig. Utánanéztem: egy ismerősömmel kapcsolatos hozzáállást jelentett, amin változtattam a valóságban, és megszűnt ez a rémálom, azóta sem jött elő. Egy másik esetben (ez már a 2000-res években történt) konkrét névvel együtt álmodtam meg egy olyan -kegyetlenül kellemetlen- szituációt, amit nem is akartam elhinni még álomként sem, nemhogy valóságként. De amikor már 2. hete mindig ugyanarról szólt az álom, elkezdtem jobban figyelni a valóságban, és az álom beigazolódott. Olyan volt ez, ami 360 fokban megváltoztatta az életemet... Most kábé egy hete álmodom ugyanabban a témában, és ahogy utánanézek, mindig pontosan azok a helyzetek kerülnek elő, amikkel hosszú hónapok óta foglalkozom, amikről tudom, hogy meg kell változtatnom, és amiket igyekszem a valóságban elmém szőnyege alá söpörni és halogatni. Az egyik a munkámmal kapcsolatos, és talán, mert rajta vagyok már a megoldás keresésén, ez nem is annyira homályos álomrész. De a másik kísértetiesen hasonló az életemet 360 fokban meghatározó álomhoz. És valahol mélyen tudom, hogy nem az a baj, ha az ember hibázik, hanem az, ha újra és újra képes ugyanazt a hibát elkövetni...
 
(edzesvilag.net)
 
A napi 2 edzésről: Régen megfigyeltem, hogy a testem sokkal jobban és gyorsabban reagál és változik, ha egy nap kétszer van edzés. Ilyenkor elég a 2 x 20 perc, ha elég intenzív. Mivel már egy hete stagnált a súlyom, ezért van ezen a héten naponta 2 mozgás. Megjegyzem: van még egy valag  rahedli adminisztrációm, amihez ugye ülni kell, és így nagyon jólesik közben pihenésként délután-este egy kis mozgás. Mivel elég intenzív edzést csinálok, és nagyon kell koncentrálni a helyes végrehajtásra, a dolog teljesen ki is kapcsol, nincs gondolkodás közben, nincs agyalás, csak 110 % koncentráció arra, hogy tartsam a súlyt, de feszes legyen a hasam, figyeljek a 90/90-re, de közben lélegezzek és jól, egyenes legyen a hátam, a térdem ne menjen a lábfejem/bokám elé, és fókuszáljak, és győzzem le a fájdalmat... Az edzésen kívül az autóvezetés tud még teljesen kikapcsolni, de az edzés nem kerül pénzbe, a benzin meg... Nem megterhelő a napi 2 edzés, a reggeli gázos néha, mert arra keményen rá kell beszélnem magam, és ott muszáj pontosan tervezni, mert az alvás rovására nem mehet, utána tusizni kell, elkészülni és időben odaérni a munkahelyre. A délutáni pedig nem lehet túl későn, hogy ne pörögjön a szervezetem, amikor már alváshoz kell készülődni. Ha letakarítottam magamról a zsírt, lehet lassítani a tempón és egy olyan edzésidőt és -formát keresni, ami lazán beilleszthető a mindennapokba.
Heti edzésterv itt
Les Mills Pump edzésleírás itt
Les Mills Pump-Insanity hybrid edzésterv itt
 
(fogyokura.network.hu)
 
Nem tudom, ki volt az az agyament ( ;-)), aki a heti étkezési tervemet megírta, mert minden nap van benne bibi. Hol a szénhidrát kevés, hol a kalória kevés, hol botor módon a vacsora és a +1 étkezés is turmix... És ez így nem jó, mert naponta át kell számolnom, és azért sem jó, mert van, hogy mindez a nap végén derül ki (beépített CH-jelző készülék lehet a testemben: kegyetlen pontosan jelzi, mennyit töltöttem bele belőle), amikor már nem kellene annyi CH... Tanulság: érdemes egyszer, az összeállításkor kicsit többet ülni felette és pontosan mindent kiszámolni és kitalálni, mint minden nap ezzel foglalatoskodni...
Heti étkezési terv itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése