2012. október 3., szerda

Motiváció holnap reggelre

Tegye fel a kezét, aki kalóriát szeretne égetni!
(Feltettem.)
Tegye fel a kezét, aki zsírból szeretne fogyni!
(Feltettem.)
Tegye fel a kezét, aki szép hasat szeretne!
(Feltettem.)
Tegye fel a kezét, aki be tudja fogni a száját, tartani a kajatervét, és hajlandó lenyomni a napi edzésevangéliumot!
(Újra feltettem, bár majd leszakad a karom a mai 2. edzéstől :))
Nagylány! Igen, te, aki mindegyik esetben feltetted a kezed. Tudod, hogy holnap reggel has edzésed van?
(Bólogatok.)
Kész vagy korán kelni, és fogadat összeszorítva keményen végignyomni az edzést?
(Határozottan bólintok.)
Akkor te már tudod, hogy bizony ezt senki nem képes és nem is fogja helyetted megcsinálni. Gratulálok, jó éjt, és reggelre jó edzést!
(Köszönöm, kedves tudatosan vezérelt és "programozott" agyterületem!)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése