2012. október 18., csütörtök

Napi menü

Heti menü itt.
 
A reggel kapkodósra sikerült, nem volt idő megvárni, amíg megfő és ehetőre hül a zabkása, így felcseréltem a holnapi és a mai reggelit, ma volt gabonapehely, tej, úton a melóba a kocsiban megettem hozzá az almát.

Tízórai: 1 körte és 2 müzliszelet.

Az ebédet is felcseréltem az uzsonnával, mert annyira éhes voltam, hogy nem tudtam volna kivárni, amire a zab felszívja a vizet magába az arilepényhez. Így 2 almát ettem és 50 g sajtot.

Az uzsonna 1. része a pöfeteges arilepény (itt olvasható) fele volt.

 


Majd edzés (itt írtam róla).

Edzés után jött az uzsonna második része, az arilepény másik fele.

A vacsora a tervezettel ellentétben a tegnapi sült húsból (itt írtam) egy szelet és saláta. Most egy szottyadt császárzsemlével ettem a rizs helyett, mert találtam, és nem dobom ki.

undefined

Folyadék: 2.5 liter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése