2012. szeptember 25., kedd

Reggeles (mérleg, CH...)


Este 7-re értem haza. Még felugrott Mank, aztán elmosogattam, megsütöttem a lepényt reggelre, megfőztem a borsófőzit, megint elmosogattam, elpakoltam, és esti rutin után olvasás, majd alvás. Azért van előnye is annak, hogy nincs netem itthon. Hétfőn reggel korábban mentem be a melóhelyre, hogy gyorsan reggel megnézhessem a híreket és dolgozhassak a blogon, mire a főnököm elismerően konstatálta, hogy milyen korai vagyok. Aztán itthon kevesebbet ülök, kevésbé terhelem a szemem a monitorral, és az agyamat a rengeteg információval (imádok olvasni a neten, ezer ablakot kinyitok, amiket el szeretnék olvasni, aztán vagy van rá idő, vagy nincs).J Már este kész a kaja reggelre, reggeli megsütve, tízórai dobozolva, ebéd fele kész (a tükörtojást majd frissen sütöm), tea megfőzve, flakonban, víz odakészítve.  Munka után tudok bemenni netügyintézni, remélem, sikerül.
A mérleg nagyon megmakacsolta magát. Mintha „beakadt” volna a kijelzője. Nem hajlandó mozdulni. Tegnap kapott egy „csalónap” szerű töltést a 206 g szénhidráttal, így (is) próbáltam megnyugtatni és lekenyerezni, hogy én tényleg szeretem a testem, vigyázok rá, és semmi de semmi félnivalója nincs, van itt táplálék bőven. J Ma persze kevesebbet fog kapni, de sztem a tegnapi lökettől még ma is önelégülten fog vigyorogni. J

Régen a tegnapi CH érték sokszorosát megettem egy nap. És folyamatosan, minden nap. Huszon pár éves koromban még az ágyam alatt is volt befőtt és keksz, volt, hogy éjjel, ha felébredtem, ettem. Totál, mint Micimackó. Aztán, ha nem kapok észbe, már beszorultam volna valahova, mint Micimaci  Nyuszi házába…

A képen a mérleg az „álomsúlyomat” mutatja. Egyelőre az is fantasztikus lesz, és tutira felverem majd hajnalban a lépcsőházat az indiánszökdeléssel és a csujogatással, ha a kijelzőn végre 5 lesz az első szám. Már biztosan tudom, hogy pár nap, és nem fognak örülni nekem a szomszédok, de hát hogy lehetne csendes rezignáltsággal tudomást venni arról, hogy kerek két évtizede végre hajlandó voltam tenni azért, hogy ezt az álom 5-öst elérjem??? J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése