2012. szeptember 25., kedd

Olaszország 5

Olaszország 1, 2, 3, 4 itt

Egy másik kinti hatalmas élményem volt, amikor egy szabadnapomon eljöttek a német barátaim, és elvittek a Garda-tóra. Hosszú volt az út, de az élmény, a látvány mindenért kárpótolt.
Ez a tó sarka, ahonnnan az ember először megpillantja ezt a gyönyörűséget.
 
 
Kis autózás a parton után áthajóztunk Limoneba.


 
Partra szálltunk:
 

 
Majd csak sétáltunk, nézelődtünk, sétáltunk és nézelődtünk.
 

 
 
Én csak fotóztam, ettem és sétáltam, és próbáltam csukva tartani a szám, mert hogy végig tátva volt a gyönyörűségtől :)
 




 
Visszafelé a hajón már jó hideg szél fújt, beöltöztem :)
 

 
A legtöbb képem ugyan elveszett, de ezt a napot is őrzöm a szívemben, látom magam előtt a csodás helyeket, ahol jártunk. Ha valakinek lehetősége van rá és még nem volt a Garda-tónál, mindenképp tegyen arra egy kis kitérőt! :)
 

 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése