2012. szeptember 27., csütörtök

Fly Lady programom 3: Testreszabás


Első fázis: A rutinok kiépítése és eddigi Fly Lady bejegyzések itt
Második fázis: A hét napjainak feladatai itt

Harmadik fázis: Testreszabás

Rutinok kibővítése.
Kontroll füzet elkészítése.

A rutinokat összeszedtem: reggeli, délutáni és esti rutin, és elkészítettem a kontroll füzetet, amit én kontrollmappának hívok. Fogtam egy mappát, amibe lefűzhetők a lapok, Via (www.urban-eve.hu) javaslatai alapján összeszerkesztettem a dolgokat, és fokozatosan beraktam a mappába. Akkor még hála az égnek volt nyomtatóm, így az urban-eve blogon letölthető dolgok alapján ki is nyomtattam, szebb is és átláthatóbb is.

Reggeli rutin
  • Felkelés 5.00.
  • Öltözés tornacuccba.
  • Gyógyszerek, vitaminok, folyadék.
  • Beágyazok.
  • 2 perc egy kritikus területen.
  • Blog: reggeles.
  • Edzés.
  • Blog: edzés.
  • 15 perc szortírozás.
  • Tusi.
  • Öltözés.
  • Reggeli.
  • Ránézni a naptárra.
  • Turbó töltés.
  • Kell ma mosni? Nem. -----> Indulás dolgozni. Igen. -----> Áztatás. (Nincs mosógépem, kézzel mosok 2 éve.)
Délutáni rutin
(Mivel különböző időpontokban érek haza a munkából szinte minden nap, a Délutáni rutin értelemszerűen kicsit változatos. Októbertől tervezem a könyvem folytatását, így ezt már beterveztem a rutinba. A délutáni rutin nagyon képlékeny, hiszen mindig közbejön valami: menni kell valahova, jön valaki, hosszabb telefon, határidős munka...)
  •  Ebéd.
  • Mosogatás.
  • Volt reggel mosás? Nem -----> Tervezés. Igen. -----> Befejezés, teregetés.
  • Tervezés (éppen a változó hazaérkezés miatt), net, blog (pár perc).
  • Kipakolás (melós szatyor).
  • Zóna.
  • Könyvírás.
  • Edzés (ha aznapra épp 2 van).
  • Kell ma főzni? Nem. -----> Net és egyéb. Igen: -----> Főzés.
 
Esti rutin
(A reggeli és az esti rutin a nagyon bevált dolgok. Főleg, ha az estit sikerül véghezvinnem, akkor már a reggeli rutin is oké és sínen van gyakorlatilag a következő nap is. Leírva hosszabb ám, mint megcsinálva :))
  •  Mosogató.
  • 2 perc egy kritikus területen.
  • Ruhakészítés másnapra.
  • Ránézni a naptárra.
  • Kaja, innivaló készítés másnapra.
  • Gyógyszerek, vitaminok kikészítése másnapra.
  • "Kilövőállás".
  • 21.00 minden kikapcs.
  • Olvasás (max fél óra).
  • Legkésőbb 22.00 alvás.
Holnap jön: a zónák.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése