2012. augusztus 18., szombat

Tízórai - a tényleges

Tízóraira egy békát kaptam, de lenyeltem, nyugi. A nevemet és a fotómat adom hozzá. :)
Kész a jövő heti edzésterv is. Vállalom, névvel és arccal. :)
Most ettem meg a tízórainak szánt gyümölcsöt, a saját nevemmel és a saját pofázmányommal. Mert kérni, véleményt mondani csak így érdemes. :)
(Akiknek szól, érteni fogják... És itt fejeztem be a névtelen hozzászólások kommentálását.)

Tízórai: Gyümölcs



125 g áfonya, 1 db kis alma.
Bögre tea és pohár víz,

6 megjegyzés:

  1. Őket is küldheted az utazási irodámba!!! :-)))))
    (Hamarosan rakok képet:-))))
    Amúgy én OTT is szeretem a blog linkjeidet, legalább nem kell keresgélni a témához kapcsolódót.
    Semmi gond Mea! Mindenkinek úgy sem lehet megfelelni ;-)
    Ja,és azt még elmondanám, hogy OTT csak azokat a bejegyzéseket szoktam elolvasni, amikhez Te hozzászólsz! Ennyiiiiii!!!
    Te már letettél valamit az asztalra, a Névtelen meg csak írogat! Ennyiiiii!!!
    Boldog nemSzületésnapot!!!
    :-)))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. A konkrét csopit csak sejtem, melyik lehet. Én mindegyik csopiba szívesen járok, tanulni, infót gyűjteni, motiválódni... Nagyon szeretem olvasni a többiek bejegyzéseit, linkeléseit, és ha valami nem érdekel, ismerem a lejjebb görgetést, a bejegyzésátugrást, és ha valami esetleg nem tetszik, hát nem olvasom el. :) Igen, gondoltam erre, hogy attól, hogy pl. 3 ember nem szereti a linkjeimet, a többi 200 miért nem szól? De tudod mit? Én ezen nem gondolkodom. Van jobb dolgom is, és az energiáimat igyekszem a kisebb-nagyobb céljaim megvalósítására fordítani. :) Várom a képet! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Másikhoz írtam ám, vedd be a leszarom tablettát :D Az ilyenekkel nem kell foglalkozni, akik nem vállalják föl magukat, csak névtelenül írogatnak. Szerintem szupi vagy, és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Tettem képet! A másik helyen (OTT ) csak a szemeim látszanak. Azért remélem megismersz. Üdv. Csilla :-)))))

    VálaszTörlés