2012. augusztus 2., csütörtök

Heti étkezési terv (1/2)

Átmeneti időszak van: nincs még meg a következő edzés DVD (Les Mills Pump), addig "szabadon választott" edzéseket végzek, és az étkezési terv is így áll össze: az eddigiekből választok az étkezési naplóból.

A héten eddig csütörtökig terveztem előre (katt ide az előzményekért), ma reggel elkészült a folytatás. Ez sem szentírás, de ha nem tervezem meg, nincs mit betartani.


Cs
P
Szo
V

R

2 tojás, zöldség, narancs

gyümölcs, túró, bagel
gyümölcs, túrókrém, bagel
tojáspizza
T

gyümölcssali

gyümölcssali
alma
gyümölcsjoghurt
E

spenót, 2 tojás

spenót, hamis bundás kenyér
lencsefőzelék, pörkölt
leves, szendvics
U

puffasztott rizs, túrókrém

meggyes-mákos joghurt
25 g fahéjas zabkása
40 g corn flakes, tej
V

fehérje turmix

fehérje turmix
fehérje turmix
fehérje turmix

Megjegyzés:
  •  A gyümölcssali mindig az aktuálisan meglévő gyümölcsből készül. Jelenleg van itthon alma, barack, narancs, és fagyasztva málna, meggy.
  • A túrókrém nem a bolti cukros, mindig én készítem.
  • Túróból igyekszem a zsírszegényet választani, de ez pénztárcafüggő, így mindig az akciósat veszem, ami általában 500 g-os. A tervet úgy szoktam összeállítani, hogy 1-2 napon belül sikerüljön elfogynia a túrónak, ne menjen tönkre a bontott csomagolásban.
  • A bagelt az Insanity diétából ismerem, akciósan jutottam hozzá, 2 van egy csomagban, eszerint terveztem.
  • Ez a terv a meglévő dolgokra alapoz. Lehet úgy is tervezni, hogy megcsinálod a heti/2 napi/napi (kinek mi szimpatikusabb) tervet, és írsz hozzá bevásárlólistát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése