2012. augusztus 25., szombat

Ébresztő gondolatok

Jó reggelt, nagyvilág!


(edesotthon.blogspot.com)

Szokásnapló pipa. Kilóra nincs változás, de a centik szépen mennek lefelé. Tehát minden rendben :)

Alvásnapló vezetve, ez az 5. nap és hihetetlen, de van változás!! Remélem, így megy továbbra is és 2 évtized után sikerül beállítanom az alvási ciklusomat :)

Már csak 2 nap a hőségből... Tegnap is csak úgy bírtam ki, mint a bikinis lecsó főzésekor. Tegnap reggel odáig fajult a dolog, hogy lementem a kis trafikba, beszéltem az eladó csajjal, hogy baj lenne-e, ha egy fél órára lemennék hozzá olvasni. Vagy egy órára úgy, hogy segítek pakolni. Ott van klíma, és nagyon kellemes. Azt mondta: megdumálhatjuk :) Ma annyiban lesz mákom, hogy utazom, és hála az égnek klímás az autóm. Nem vagyok oda a klímáért, mert minden bajom van tőle, de ez a másfél óra utazás most megváltás lesz az ezer fokban.
 
Tehát utazom, még össze kell pakolni, a kajához a jégakkukat már este bedugtam a fagyasztóba, a gombát a vasárnapi ebédhez már tegnap megpároltam. Víz már a kocsiban. A mai edzést megejtem most, kint 23 fok, bent 28 (hiába volt nyitva egész éjjel minden), nincs kérdés, nincs kifogás, nincs nyafogás. Pont. A holnapi edzéshez viszem a cuccot.
 
Na, dologra.
 
Szép napot mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. Egy lélek naplójából

    Sosem voltam se jó, se szép.
    Se rossz, se torz az élet egén.
    Testem bátor volt, szívem ép.
    Szerelem szőtte be lelkem...oly szép.
    Ám az idő élém állott.
    Megzabolázott lelkem széjjel mállott
    Testem megtört, szívem vérzik.
    Óh mondd vándor, mondd; meddig élhet még így?!
    :(

    VálaszTörlés