2012. július 29., vasárnap

Heti étrend

Amikor elkezdek egy edzést, előtte mindig megnézem, van-e hozzá étrend. Az EAP-s (www.edzesmester.com) edzésekhez van, az Insanityhez (www.temabeachbody.com) van, az Asylumhoz van.



Az EAP-s étkezési terv azért nagyon jó, mert magyar. Azaz az itthon (bárhol) kapható alapanyagokból elkészíthető, leginkább "hagyományos magyar" ételek (na nem pacalpörkölt meg lángos) szerepelnek benne "fitt" átgondolásban.
Az Insanity étkezési terve amerikai, sok olyan alapanyaggal, ami itthon nehezen beszerezhető. És sok tengeri herkentyűvel, amit alapból meg sem eszek. De új távlatokat adott az étkezési tervem összeállításához.
Az Asylum tervét is átnéztem anno, de tőlem nagyon távol áll az összeállítása, így nem is használtam.
Átnéztem testépítős terveket is, na ott a napi csirke látványától még tervben is elborzadtam (eleve az anyagiak miatt, meg aztán nem szeretem a húst).
Péntek Enikőnek vannak jó ajánlásai.
AÉrdemes különféle diéták, módszerek honlapjain is rákeresni receptekre, ötletekre, akkor is, ha nem az adott diétát követjük (Paleo, Harcosok étrendje...).
Sorolhatnám még, sokat gugliztam/zom, mert mindig talál az ember új ötletet.

Leginkább a saját, már fél éve rendszeresen vezetett étkezési naplóm a legfőbb támpont. Tökéletesen kiigazodok benne, de ahogy telik az idő, egyre több infó kerül bele, így gondolkodom a "tömörítésén", aminek a blog nagyszerű helyet ad majd. Tervezem heti menük összeállítását és táblázatba rendezését (ezeket szuper módon be lehet majd rögzíteni a naplómba), és menü összeállítását dolgozós napokra, hétvégékre, utazásra, későn hazaérőset is szeretnék, lazítósat...

Ami biztos: nekem egy tervet sem sikerült 100 %-ban "magamra húznom". Hiszen nem szeretem a húst, hiába tartalmaz sok fehérjét. Nem iszom gyümölcsleveket. Nem gyakran fogok lazacot enni, pedig hasznos tápanyagokat tartalmaz, mert drága, és mert nem mindig igazán ízlik. Szóval ötletek kellenek, ki kell próbálni őket, ami beválik, azt pedig használni.

Egy biztos:

(Ha jó ételeket teszel a hűtődbe, jó ételt fogsz enni.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése