2012. július 26., csütörtök

Bosziebéd: Tejberizs

Huh, oké, ki kell böjtölnöm ezt a hetet, kreativitásom szárnyalhat. Végül is van maradék, tele a speiz, és ha éppen nem azt eszem, amihez éppen kedvem van... Na puff, ki fogom bírni. :)

Szóval a tegnapi sáfrányos rizshez nem használtam el az egész tasak kínai csemegét, így azt vettem alapnak. Tej mindig van itthon, találtam meggyet és a kakaó poros doboz alján némi kakaót. Ebből született a mai ebéd:


Szörnyen hamis tejberizs



100 g tegnap megfőzött  barna rizshez 2 deci tejet öntöttem, feltettem főni. Mivel a rizs tegnap már megszívta magát a főzővízzel, nehezen akarta ma még a tejet is befogadni, de aztán sikerült. Egy csepp édesítőt adtam hozzá. Amikor kész volt, egyik felére cukormentes, zsírszegény kakaóport szórtam, a másik felére 100 g meggyet tettem. Nem túl szép látvány, de nagyon finom volt. És ahogy elnézem, a fotón tisztára olyan, mint egy zászló (a 3 színnel). Hihi.
Facebook oldal: Boszorkánykonyha




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése