2021. március 15., hétfő

2021/10. heti összefoglaló

Hétfőn kezdődött a digi suli. Azaz a vicc kategória. Iszonyatosan sok munka ez, a nap végére már nem tudtam, ki kivel van.

Kedden munka után dobozoltam 4 napra.


Szerdán is és továbbra is folytatódott a sulis őrület.

Pénteken, bármennyire volt is túlterhelt az agyam és bármennyire is azt gondoltam, hogy nem vagyok képes egyetlen gondolatra sem, összeszedtem a következő 4 napra a menütervet.

Mert szombaton Hőgyészen voltam anyuéknál, hazafelé megejtettem a bevásárlást. Főzni már nem maradt energiám este.

A vasárnap is intenzíven telt. Már korán nekiláttam a dobozolásnak, de majdnem dél volt, amire végeztem.


Amire megvolt, teljesen kipurcantam. Ledőltem. Beállítottam a vekkert, majd kinyomtam, amikor megszólalt és visszaaludtam. Fél 5-ig. 😦 Tényleg csak csöppet vagyok fáradt... Aztán feljött kicsit M., utána a húgomnak segítettem portfólió ügyben. Szegénykém 18-án minősül online, ez az 5. halasztása. Nem, nem ő halasztott, a "vírushelyzet" miatt az Oktatási Hivatal... Plusz csavar, hogy P., a húgom lánya pénteken pozitív lett. Szombaton teszteltét M-t, húgom fiát és a húgomat, M. is pozitív, a húgom negatív. De rendes tünetekkel. Így tőle vettek még egy mintát, kíváncsi vagyok a 3. tesztre...

Az előző hetet végigkínlódtam az endómmal. 10/9, folyamatos koktélozás, nulla energiaszint. Ezen a héten csütörtöktől a fájdalom 10/2, épp csak érzem a feszülést és néha a szurkálást, de semmi más fájdalom. Gyógyszert se vettem be 4. napja. Nem tudom, hogy ez csupán véletlen-e vagy hat a hormon-kúra és/vagy az étrend, de azzal, hogy az energiaszintem a nulláról olyan 20 % körül van, már szinte megváltást élek át. Hirtelen mindent meg akarok csinálni, nagy elánnal nekiállok pl. takarítani, és amire végzek csak a porszívózással, ájulásig elfáradok. Azért az a 20 % az csak 20%...

Minden vasárnap van Koncsek Krisztával a FB-on eg "Antistressz30" elnevezésű lazítás-nyújtás-légzéses kikapcsolás 30 percben. Eddig mindegyiken részt vettem, és megváltás. Eszméletlenül jól ellazít, rengeteg feszülést felold, más emberként kelek fel a szőnyegről.


Km-ek... Idén még nem futottam. 0-20%-os töltöttséggel legtöbbször örülök, ha élek. Néha összejön a gyaloglás, ami még mindig sokkal jobb, mintha fotelből tévéznék, azért írogatom ezeket a km-eket és remélem, képes leszek még valamikor futni...

Heti haladás: 22km, idén eddig: 237km.

... 

2021/1. heti összefoglaló itt
2021/2. heti összefoglaló itt
2021/3. heti összefoglaló itt
2021/4. heti összefoglaló itt
2021/5. heti összefoglaló itt
2021/6. heti összefoglaló itt
2021/7. heti összefoglaló itt
2021/8. heti összefoglaló itt
2021/9. heti összefoglaló itt


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése