2021. március 12., péntek

Péntek

 

Irtózatosan fáradt az agyam. Konkrétan meg tudom csinálni, ami rutinból megy, de másra képtelen vagyok. Vagyis azt hittem. Tudtam, hogy ha ma hazajövök a gyerekfelügyeletes digi suliból, még össze kell állítanom a menüt a következő négy napra. Mindegy, mennyire szita az agyam. Mert holnap (szombaton) is zsúfolt nap lesz: megyek anyuékhoz, utána haza, boltba kell menni. Lista nélkül pedig nincs vásárlás. Anélkül nincs dobozolás. Ha nincs előre főzés -és itthon sincs semmi pluszban-, akkor kuka az eddigi három hét bélflóra támogató étrend. Ezt pedig nem engedhetem meg magamnak.

Vacsora nyammogás közben összedobtam hát a menüt a bevásárlólistával. Aztán jót kacagtam, mert a fetán kívül csak és kizárólag zöldséget kell vennem. Ma már nincs hozzá energiám, de holnap belenézek a tükörbe, hogy megnyúltak-e már a füleim a sok salátától. Ha igen, akkor tutira elkezdem gyakorolni a tojásfestést, hiszen hamarosan húsvét!



1 megjegyzés: