2021. január 23., szombat

Otthon



 Életemben már majdnem 20 helyen laktam. Ebből egyetlen egy olyan, ami eddigi 46 évem alatt állandó. Mamiék háza. Ahol 100%-osan otthon érzem magam.

Három hete nem voltam anyuéknál. Influenzás voltam, és mivel én is úgy kaptam el ezt az idén amúgy nem létező betegséget, nem szerettem volna átadni, inkább maradtam a hátsómon.

Nagyon jó volt látni anyut és mamit, hogy jól vannak.

(A hasam 10/8 egész nap. Este 7. Hulla vagyok. A'sszem aludás jön. Feltéve, ha az albán szomszédaim befejezik a hacacárét...) 

1 megjegyzés:

  1. Szép ez a kép, nyugalma áraszt. Nekem a héten ment egy egy ismerősöm, nem volt idős, mármint a halálra nem, még élhetett volna. Én nem tagadom ezt a vírust, mert tényleg itt van, de sokkal nagyobb a felhajtás körülötte, ez igaz. Remélem a hasfájásod meg tudják gyógyítani, egészen rossz lehet ezzel együtt élni.

    VálaszTörlés