2018. június 20., szerda

142. nap

Júliusi likvid tábla, kötelezettségvállalás, iskola szintű statisztika egy táblázatban három munkalapon... Tanítók, ez kinek ismerős? Ugye, hogy nem? Na én csinálom. Vagyis ezeket adminisztrálgattam ma. Meg a tanévzáró értekezlet jegyzőkönyvét és jelenléti ívét. Az igazgatói beszámoló a tanévről, a helyettesítési napló péntekre maradt, mert holnap KRÉTA továbbképzésre megyek...

A folyó sodrása nő...

Októberben úgy beütöttem a jobb kezem a visszacsapódó autó ajtóba, hogy a mai napig akadnak ebből hátrányaim. De nagyjából rendben van, nem panaszkodom. Mire használni tudtam, bekrepált a jobb vállam. Durván. Aztán örültem, mert ez kevésbé fájt, viszont a bal vállam átvette a vezető fájó hely szerepét. Aztán megint a jobb. Majd újra a bal. Tegnap délelőtt már legszívesebben betekercseltem volna magam flectorba, de megjött a mensi, az előzőeknél is nagyobb fájdalmat okozva. Simán kioltotta a többit. Szép adag fájdalomcsillapítóval már majdnem elviselhetővé vált. Ám este, ahogy évente egyszer-kétszer szokott, egyik pillanatról a másikra beállt a jobb bokám.

A folyó sodrása egyre nő...

Tudom, hogy nem érdemes az árral szembe evezni. Még nem tudom, hogy kell csinálni, de el fogom engedni az evezőt. :)





E: fasírt, sajt, vaj
V: bundáskenyér, kolbász, csokokrém szederrel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése