2018. május 14., hétfő

15. hét eredmény



Első felfelé vonal: mensi. Meglódulnak néha a kilók, aztán simán visszamennek. Második felfelé vonal: hétvégi buli. Mivel egyáltalán nem ettem sokat, ez a kilóemelkedés az alkoholt mutatja. Aztán ezután is simán mennek vissza a kilók, ez öt napba telt. Van, aki azt mondja: nem éri meg "kirúgni a hámból". Én azt mondom: az élet nem a mérleg kijelzőjén zajlik.

Makrók. Egy idő után az ember érzi, mit, miből mennyit. Én nem ragaszkodom a tökéletes makrókhoz, ezt a heti két eloszlást pötyögtem csak be a kalóriabázisba, ezt is utólag. Ja, olyan 1400 kalória. 

Elkészült a heti étkezési terv és edzésterv is. Most szombaton elkezdtem megint a súlyzós edzést is beépíteni (és csinálni). A kezem miatt még mindig nem termes, de rengeteg súlyom-súlyzóm van itthon, az én szintemen még megoldható egy darabig így az itthon súlyzózás. Azért csinálom, mert kell? Dehogy. Mert szeretem.

Mini statisztika:

0. nap: 66.6 kg
100. nap: 62.2 kg

Heti haladás: 31km
Idei összes haladás: 717km

14. hét és előző eredmények itt.

14. hét eredmény itt

98-100. nap itt
101-102. nap itt
103-104. nap itt

15. hét eredmény itt

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése