2017. július 27., csütörtök

Mai edzés: hát-tricepsz

A hát edzést imádom, a tricepszet... Az meg kell. 😃

Bemelegítés:
- 5 perc bicikli
- gimnasztika.

Mindegy, milyen edzésem van, mindig teljes testre melegítek be és pluszban még az aznap megdolgoztatott részekre csinálok bemelegítő gyakorlatokat.

Edzés: hát-tricepsz (a képen).

Nagyon kezdő vagyok még az edzőtermi edzés terén. És 42 éves elmúltam. Kell a jó bemelegítés, kell a súlyok emelésében a fokozatosság és szükség van alapos nyújtásra. 

Vannak, akik sokkal nagyobb súlyokkal edzenek. De ezzel nem foglalkozom. Én a saját dolgommal törődöm, hallgatok a testem jelzéseire, eszem ágában sincs túledzeni magam vagy lesérülni. Fogok én is nagyobb súlyokat használni, de szépen fokozatosan növelem a terhelést. Főleg, hogy ahhoz képest, hogy lassan 10 éve edzegetek, szinte nulla az erőm. Állóképességem az van (ez sem utolsó szempont). És amíg nem megy pontosan egy gyakorlat, kis súllyal fogom gyakorolni, nehogy rosszul rögzüljön vagy sérülés legyen a vége.

A felhúzás technikája oké, ma emeltem a súlyon: 30 kg.
A döntött törzsű evezés ma 20 kg-mal ment, ezen legközelebb már emelhetek.
A csigás lehúzás szélesen 18 kg. A szűk is ma ennyivel ment, ezen emelek legközelebb.
Az áthúzás 7 kg-os volt ma, ezt is emelem 1 kg-mal legközelebb.
A lórúgás 3kg-mal megy pontosan, ráadásul a bal felem sokkal gyengébb a jobbnál, bal kézzel még a 3 kg is sok volt. Amint felhozom ezt az oldalt, emelek a súlyon.

Aerob:


A dőlésszögön változtattam: a 4-es sebességnél 11%-ra, az 5-ös sebességnél 4%-ra.

+ 5 perc bicikli


Nyújtás: a szokásos, plusz hátra és tricepszre még néhány gyakorlat pluszban.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése