2017. május 25., csütörtök

Csütörtök

Amikor anno, még a múlt században tanítani kezdtem, volt egy füzetem, amibe feljegyeztem a gyerekek aranyköpéseit. Mert tudtak. Sokat a mai napig fejből tudok, annyira ütősek voltak. Tudnak a mai gyerekek is. Vannak napok, amikor semmi, máskor dől belőlük a szó. Ez egy ilyen nap volt a suliban. Aranyat köpő. Konkrétan nem telt el úgy egy óra, hogy ne mondtak volna valami aranyosat. Úgyhogy -habár reggel még nem tudtam róla- gyakorlatilag bementem ma nevetni.



4. osztály:
- Timi néni, magának olyan feje van, mint egy Barbie babának! Olyan szép!
😉😄😂


Második aranyköpés:- Ugye jövőre is tanít majd minket! Mert maga olyan kedves! És nekem is nagyon kedves! 😊




Negyedikes fiúk beszélgetnek:
- A Timi néni tényleg szokott futni?
- Igen! Azért ilyen kigyúrt a lába! Amikor rövid nadrágban volt, láttam a kigyúrt vádliját. Szép. 
😂😆😁🤣😎👼


Második osztályos kislány:
- Maga is kislány. Csak öreg kislány. Azaz maga fiatal.

😁🤣


Ebédlő, 2. osztály, eszem velük, csak én a dobozomból:
- Ez mi? Maga főzte?
- Sült csirke, zöldség. Igen, én főztem.
- Hú, jó az illata! Maga nagyon jól tud főzni, felveszem szakácsnak!





R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: dobozolva: sült csirke, zöldség
V: más volt tervben, de M. meglepett (köszi itt is): zellerkrémleves, párolt káposzta, sült hús, marék mandula

Mozgás: 3km séta

Megjegyzem: a tegnapi súlyzózástól olyan, de ollyan izomlázam van, hogy a sima járás is gondot okoz, a lépcső kész rémálom :)

És mondtam én, hogy visszamegy:



Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése