2015. október 7., szerda

Kedd: pörgés, hírek...

Ezerrel megy a Garázsvásár. Egész nap kérdésekre válaszoltam, mértem, csomagoltam, dobozoltam, telefonáltam, postáztam. Közben csináltam a dolgomat. Reggelit nem ettem, nem voltam éhes, csak szomjas. Ebédre már csak ki kellett valamit találni, meg is éheztem, és valami újra vágytam. Így lett a kaja egy pizza kísérlet, ami jól sikerült.


Délután aztán jött a várva várt telefon: úgy készüljek, hogy pénteken kezdem az új munkát Bécsben. Semmi részletet nem tudok még, csak annyit: két napom maradt itthon. Így a többi mellett újabb csomagolásba kezdtem: az osztrák csomag összepakolásába.


Boldogan és nagyobb, majd kisebb izgalommal terítettem ki a cuccosomat az ágyra, válogattam. Rutinos pakolónak számítok, viszont most úgy megyek két hétre, hogy fogalmam sincs, lesz-e saját fürdőszobám, készülnöm kell hideg és melegebb időre is, de a leglényegesebb: úgy kell minimális cuccot vinnem, hogy mindezt nagy valószínűséggel haza is hozom. Szerdán készre pakolom a csomagot, hogy legyen még egy szabad napom.

Az új munka egyik fontos elem lesz az étkezés. Nem tudom, lesz-e itt is saját hűtőm, így hűtős cuccokat nem vihetek. Nem tudom, itt mit jelent majd a teljes ellátás, ha E-hez hasonlóan nem tudják, akkor majd megmutatom. Viszont készülök kis túlélő csomaggal, biztos, ami biztos alapon. Nem lesz ideális, de vész megoldásnak rendben: mandula, mogyoró, töpörtyű, kolbász. És sütök egy szezámos snacket és fél adag kenyeret is.

Reggeli: -
Ebéd: pizza
Vacsora: töltött káposzta
Mozgás: -

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése