2015. augusztus 30., vasárnap

Szombat, vasárnap (Au. 14/13-14.)

SZOMBAT

Mozgás:


Reggeli: rántotta (1 tojás, 2 ek zsír)
Ebéd: sült hús, cékla, rántotta (1 tojás, 2 ek zsír), brokkoli
Vacsora: 2 szelet vajas-sós-paprikás szezám kenyér



VASÁRNAP


Reggeli: rántotta (1 tojás, 2 ek zsír), sült sonka, 1 szelet sajt
Ebéd: sült hús (+1 ek zsíron melegítve), saláta (tökmag- és olívaolajjal), 2 főtt tojás
Vacsora: cékla, sajt, kolbász, sült sonka (+1 ek zsír) (A céklát nem bírtam megenni, éhes sem voltam, csak a vizet kívántam. Ma is kánikula volt...)





"Minden apróságért hálás vagyok, minden kis darab ételért, egy sétáért, vagy azért, hogy láthatom a gyönyörű virágokat nőni. Megtanultam jobban észrevenni és megbecsülni a dolgokat, és azt is, hogyan kell szeretni még azt is, amit nem szeretek."

Edith Eger


Holnap go home.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése