2015. március 18., szerda

Szerda (Mo. 14/3.)

Reggel piac. Előtte reggeli: 1 tojásból rántotta 1 sz. sajttal, csöpp kék sajttal 1 ek kókuszzsíron.


Majd háziorvos, labor beutalóért. Majd vérvétel. (Életemben először nem hisztiztem.) És még egy-két intéznivaló.

Ebéd: tonhal saláta.


Vacsora: karfiol püré, sült csirke comb (T-tól, köszönöm!), cékla.


Mozgás: ebéd előtt:


6 kör:

1. 1 km futás
2-5. 100 jumping jacks, 100 climbers
6. 1 km futás

Lehet, hogy puhány vagyok, de ez iszonyat kemény edzés volt. 40 perc alatt csináltam meg.


Este: 4.3 km séta.

(A telefonomon van egy Health nevű alkalmazás -gyárilag-, ma kipróbáltam. Egész használható. A jobb oldali a napi összesítés, amihez hozzájön még egyszer az 1 km futás.)


Sütöttem egy Kelement kabátban és dupla adag kornspitzet. Egy-egy adag maradt a hűtőben, a többit lefagyasztottam mindkettőből.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése