2015. január 18., vasárnap

Ketogén étrend 31. heti összefoglaló


Hétfő itt
Étek:
R: kávé, sonkás-sajtos rántotta
E: tonhal saláta

V: sült pulyka, saláta

Mozgás: 1 óra séta


Kedd itt
Étek:
R: kávé, sült szalonna, uborka
E: marék mandula, kis darab kolbász

V
sonkás-sajtos rántottasaláta


Szerda itt
Étek:
R: sült szalonna, kávé
Du: marék mandula

V: kolbászos rántotta (1 tojás, 1 ek sertészsír, 5 szelet kolbász), saláta (jégsaláta, lilahagyma, só, tökmagolaj)
Mozgás: 1 óra séta



Csütörtök itt
R: sonkás rántotta (1 tojás)
E: tonhal saláta
V: 1 tojás, csöpp hús, csöpp krumpli, saláta

Mozgás:
- délelőtt 3/4 óra séta
- délután 1 óra séta.


Péntek itt
R: sonkás-sajtos rántotta
E: (fél 2-kor) tonhal saláta, nagy marék mandula
V: 1 szelet sült sonka, 1 szelet sült sajt
Mozgás: 3/4 óra séta


Szombat itt
R: sonkás rántotta
E: (délután) 1 kis paradicsom, sajt, kolbász, sonka, marék mandula

V: pár falat krumpli, pár falat sült csirke, kis adag saláta.

Vasárnap itt
(coming soon)



Tapasztalatok:

- Továbbra is (már 31 hete) teljesen jól vagyok ezzel az étrenddel.

- Az emésztésem tökéletes.


- Nincs éhség, max "rághatnék", azt a héten megoldottam mandulával. Persze nem tesz jót az ember alakjának, mert nehéz megállni pár szemnél...

- E., a néni, akit ápolok, mindig megjegyzi, ha ránéz a tányéromra: kevesebbet nem tudnál enni? Gondolok itt pl. az 1 tojás-1 szelet sonkából készült rántottára. Vagy amikor 4-5 szelet sült szalonnát reggelizek. Mindig elmondom neki, hogy kedves, hogy aggódik értem, de ez minden szempontból bőven elég. Hiszen leginkább csak 2 óra felé vagyok éhes a reggeli után, akkor sem úgy, hogy a falat kaparom. Azt is sokszor mondom neki, hogy nem az étel mennyisége, hanem a minősége a lényeg. Ha megennék egy kiló kenyeret, abban nem lenne annyi tápérték, mint az én kis rántottámban.

- A héten sokszor felhoztam az ebédemet, nem E-tel ettem meg fél 12 körül, hanem jóval később. Mert a reggelivel annyira jóllakom, hogy tényleg nem vagyok éhes, sőt. Korábban próbálkoztam azzal, hogy kihagytam a reggelit, de azzal valahogy borult az egész nap, jobb, ha eszem reggel.

- Gyakran felmerül a kérdés: hogy a francba csinálom, hogy tartom a súlyomat. Sokan figyelik, miket eszem és nem hiszik el, hogy nem hízok, nem fogyok. E. pl. hagyományos étrenden van. R: 1 vajas kornspitz, bögre kakaó (3 kanál cukorral), E: pl. 3 halrudacska, marék krumpli, saláta, V: 1 sajtos-szalámis kornspitz, rumos tea (5 kanál cukorral). (Tényleg mindig.) És amiről azt hiszi, nem tudok: délelőtt nasi (keksz, csoki, süti...) és ugyanez délután is. Plusz egész nap cukros üdítő. A lánya éppen böjtöl. R: kávé 1 szelet teljes kiőrlésű kenyérrel, E: hús vagy hal magában, V: nincs. Nasi: kis süti vagy pár kanál nutella. És csodálkoznak, ha híznak. (Persze nem szólok, mindenki úgy eszik és él, ahogy akar.)

- Nálam egy igazán nagy változás van, ami nekem nem újdonság, mert a 40 évem alatt többször előfordult már: nem bírom a húst. Rosszul vagyok a szagától, az ízétől. Sosem voltam nagy húsevő, a gimi körül 6 évig nem ettem egy falat húst sem. És tavaly ilyen tájban volt ugyanez: ránézni sem bírtam a húsra. Most még néhány napig próbálkozom, aztán ha nem megy, akkor nem megy. majd ízleni fog megint egy kis szünet után.

- A mostani osztrák 2 hetemre is csak nyújtást terveztem, semmi extra sportot. Az első héten meg is volt, a második héten 5-ször volt séta. Ilyenkor már vagyok annyira fáradt, hogy csak arra figyeljek oda, hogy eleget aludjak, mert itt nincs magamra figyelés különben, este 9 után pedig - főleg a 10. folyamatos munkanap után- már tényleg annyira fáradt vagyok, hogy örülök, ha vízszintbe tehetem magam.

Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt

Tapasztalatok fél év ketogén étrend után

Ketogén étrend: alapok (link gyűjtemény) itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt, 3 itt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):

1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
16. heti összefoglaló itt
17. heti összefoglaló itt
18. heti összefoglaló itt
19. heti összefoglaló itt
20. heti összefoglaló itt
21. heti összefoglaló itt
22. heti összefoglaló itt
23. heti összefoglaló itt
24. heti összefoglaló itt
25. heti összefoglaló itt

26. heti összefoglaló itt
27. heti összefoglaló itt

28. heti összefoglaló itt
29. heti összefoglaló itt
30. heti összefoglaló itt


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

4 megjegyzés:

  1. http://index.hu/index2/#bloghu/bodybuilding/2015/01/17/meregtelnito_dieta_es_a_joe_cross_fele_ujra_bootolas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyitottam: egy autós cikket hozott be, alatta ezer másik cikk. Melyikre gondolsz?

      Törlés
    2. A link megnyitásakor először az Index2 főoldalára irányít (legalábbis engem) és onnan lép tovább erre a cikkre. Lehet hogy Téged nem irányított át.
      Próbáld úgy hogy a http://bodybuilding.blog.hu oldalt nyitod meg, ezen a legfrissebb cikk. Méregtelenítő diéta..... címmel.

      Törlés
    3. Köszönöm, így megvan! :)

      Törlés