2014. október 8., szerda

Motiváció


Szerintem nem kellene magunkat senkihez sem hasonlítanunk.
Tudom, ez nem egyszerű, én is mindig úgy akartam kinézni, mint valaki.
Kellett hozzá bizonyos idő, amire eljutottam odáig, hogy az én életemben én számítok. Én vagyok az, akinek meg szeretnék felelni. Az én adottságaimon szeretnék változtatni, amennyire lehetséges.
Sosem lesz hosszabb combom, sosem lesznek vékonyabbak a csontjaim, nem lesz nagyobb a fülem (...), vannak dolgok, amiket nem tudok változtatni.
Az a lényeg, hogy azon alakítsunk, amin lehet: az étkezési szokásainkon, a hozzáállásunkon. És hogy ne foglalkozzunk végre azzal, mit szólnak mások.
Ez a te életed, neked kell eldöntened, mit kezdesz vele, és hidd el, ehhez senki másnak semmi de semmi köze!
Neked kell jól érezned magad a bőrödben.
Hát tegyél érte!
Ha pedig nem teszel, akkor fogadd el magad úgy, ahogy vagy!

2 megjegyzés:

  1. A jobboldali elérhető úgy is, hogy helyesen táplálkozik, nem sportol :D lehet h jó gének kellenek hozzá mondjuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. T, igen: csak étkezéssel tutira jó gének kellenek hozzá! :)

      Törlés