2014. október 8., szerda

Szerda (Mo. 14/10.) Hegymászás, piac, menü...

Ha szerda, akkor piac. 
Már kora reggel beszereztem a heti élelmet.  
Különlegesen szép és hatalmas házi tojást kaptam :)
És sok mosolyt, kedves szót.
Hazaérés, kipakolás után reggeli, aztán irány Nagyharsány, hegyi túra.


R: sonkás-sajtos rántotta (2 tojás, 2 sz. sonka, fél marék sajt, 1 ek kókuszzsír), zöldség.


Nagyharsány. Nincs messze Mohácstól, mellette már elmentem, hát most meg kellett mászni. Előtte szoborpark:






Előtte persze az interneten utánanéztem: nyitva van-e, van-e belépő és mennyi... Fontos info: az interneten, a honlapon nem valós információ a szakvezetéses túra ára. Ugyanis a neten az szerepel, hogy lehet vezetővel túrát kérni, de 8000 (!) Ft. A valóságban 800 Ft, és ebben már benne van a szoborpark belépőjének az ára is (400 Ft).




Felfelé köves-sziklás az ösvény. A szakvezető mindent elmesélt a hegy kialakulásáról, a kőzetekről. Rengeteg (!!!) növényt mutatott meg, sok még virágzik, mindegyikről mesélt néhány szót, miközben haladtunk felfelé.








A turbolyának isteni illata van, és az itt előforduló kakukkfűnek is. És láttam repkényt. Sokszor olvastam már róla, de el sem tudtam képzelni, milyen. És a zuzmó! A kis trombitácskái tündériek!









Ez volt az egyik kedvencem, a macskafarkú veronika. Tényleg úgy tekeredik, mint a cica farka :)





Amikor Ausztriában megmásztam a Tremmelberget, a túra végén belefeküdtem a fűbe. És akkor megfogadtam, hogy ezt legközelebb sem fogom kihagyni. Hát most is megtettem, csak most a hegytetőn :)


A Szársomlyó egyébként nem egészen 500 m magas, olyan 300 m szintkülönbség volt a mászás. Lefelé a másik oldalon, erdős részen is lehet menni, az is érdekes és szép volt. És azok a színek! Az az erdő illat!!! :)




A túra 3 és fél órás volt. Még éreztem a hétfői edzés nyomait, erre jött a mai túra, hát a fenekemben és a combomban kegyetlenül érzem! :)

Majd Pécs, teló szerző -sikeres- körút.

V: grillezett hátszín, tarja, sült csülök, saláta.


A reggelit kb. fél 9-kor ettem, és még vacsorakor sem voltam éhes, ami 6 óra körül volt. És ugye közben volt egy 3 és fél órás túra is. Hát ezért -is- szeretem a ketot. Semmi éhségérzet, energia rendben, és nem kell egész nap a konyhában állni, dobozolni, csomagolni. És nem kell x időközönként enni. Szóval I love keto :)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése