2014. augusztus 26., kedd

Kedd (Ausztria 14/8.), negyvenedik születésnapom

2012-ben, a blog indulásának évében ezt a bejegyzést küldtem magamnak.
2013-ban is Ausztriában, így telt a születésnapom.

2014 van. Munkával, külföldön ünneplem  szülinapomat. A negyvenediket. Igen, jobb lenne otthon, jobb lenne G-ral, a szeretteimmel, de most így alakult, így kell elfogadnom.

Rengeteg (!!!) köszöntést kaptam. Többek között ilyen tortákat:





Ezt a húgomtól kaptam reggel:


Ezt a lapot is tőle, tegnap:


Ezt S-től, a munkaadómtól:



A kártyán ezt vettem. És nyakamban a tündéri lánc G-tól :)


A Boszorkánykonyha facebook oldalán kíváncsi voltam, meglesz-e az 1000 kedvelés a mai napig, 1012 lett belőle :)


És ugye ma szabit kaptam délelőttől délután 5-ig. Először is bementem a városba, elintéztem a dolgaimat, aztán nézelődtem, levásároltam a S. Oliveres bónt, és kávéztam. A kapucini kávézót eddig csak nézegettem sétáim során, hát most kipróbáltam. Csoda aranyos hely, a kávé erős volt és finom. Ültem ott, olvasgattam, nézelődtem. Kellemes hely nagyon.


  



Majd hazarohantam ebédelni, olyan délután 2 körül. (A reggeli mandula volt.)


Volt még időm, nem tudtam a hátsómon megmaradni. Újra biciklire pattantam és elkerekeztem Kobenzbe. Hát a táj továbbra is mesés, a bicajozás szuper, a levegő tiszta, a lábaim nagyon jól bírták.





Ez még Rassnitz.





És ez már Kobenz.








Óvoda:



Mellette az iskola:





A templom fala előtt emlékmű a háborúban elesettekért:







Gyertyát is gyújtottam. G-ért, kettőnkért, a szeretteimért.















Sajnos most sem volt túl sok időm. De nem rohantam, élveztem a mozgást, a színeket, a friss levegőt, a látványt. És egy nagyot sétáltam.


Majd visszatekertem Knittelfeldbe.

Csodásan telt eddig a nap, és ha igaz, még nincs vége :) De erről majd később tudok csak beszámolni.

Estéről bejegyzés itt.

Étek:
R: mandula
E: kolbász, tojás, saláta, avokádó.
éjjel: marék kesu

Mozgás:
- jó 2 óra séta
- jó másfél óra biciklizés.

4 megjegyzés:

  1. Az ki van zárva hogy Te szerepelsz ezeken a fotókon. Vagy ha igen, akkor nem vagy 40 éves. De azért boldog szülinapot, akárhányadik is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már pedig bizony én vagyok a fotókon, kerek 40 évesen :) Köszönöm a köszöntést! :)

      Törlés
    2. Isten éltessen te 20 éves csitri. :-)))

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm P.! :)

      Törlés