2014. augusztus 7., csütörtök

Csütörtök (mini inkognito, nyaralási előkészületek, edzés, menü...)

Edzés reggel: Focus T25 Alpha Total Body Circuit és Speed 1.0 pipa! 

Keveset aludtam. Fáradt voltam. Nem volt kedvem hozzá. Fáj a lábam. DE ez a minimum, amit megtehetek magamért! Hiszen ebben a testben kell élnem, és CSAK rajtam múlik, teszek-e érte! 

A Focus T25 hivatalos ajánlása:http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/08/a-focus-t25-hivatalos-ajanlasa.html
Focus T25 étkezési terv:http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/08/focus-t25-etkezesi-terv.html
Focus T25 Alpha edzésterv:http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/08/uj-fejezet-4-heti-edzesterv.html

 Igen, kíváncsi vagyok, így megnéztem, hányadik a Boszikonyha a receptes oldalon. 401-ből a 45. Hű! :)






Majd tusi, reggeli.

A délelőtt G-ral telt, a városban voltunk, a nyaralásra a gyerekeknek vettük meg az elemózsiájuk egy részét.

És megterveztük a délutánt, konkrét hely volt, az U1 bolt, ahova utazni kellett, M. cukorbeteg nyaralási menüjének egy részét onnan tervezte meg a húgom, én meg jó keresztmamiként beszereztem, ami a listán szerepelt.


          

Nem volt ugyan ma kánikula, de vittem a hűtődobozomat a fagyasztott akksikkal és a dobozolt kajámmal. K., az én Őrangyalom jelezte, hogy több nyerset, zöldet kellene ennem, és igaza is van, így ma már az ebédhez ettem salátát sóval, csöpp balzsamecettel és tökmagolajjal.


Kávézás után pedig amolyan mini inkognitos naphoz méltóan moziba mentünk. G. már este lefoglalta a jegyeket, amikkel egyébként most nyerni is lehet. A mix-szel nem nyertünk, de a fődíj sorsolás még előttünk! ;-) A hajóutat szívesen elvinnénk :-)


A Lucy című filmről még csak nem is hallottam. G. választotta, de ő előre tudta, hogy nekem tetszeni fog. Így is lett. Mert érdekes volt a sztori, érdekes maga a téma, hogy mi történne, ha az agyunk kapacitását nagyobb, sokkal nagyobb, esetleg 100%-os mértékben használni tudnánk. Ez egy fantasztikus vízió minderről. Időről, térről, energiáról, lehetőségekről. Egyetlen nap története a film, ami egy hétköznapinak induló beszélgetésből jut el a világmindenség eredőjéhez. Méghozzá úgy, hogy amikor kijössz a moziból -legalábbis én így jártam-, határozottan megkérdőjeleződnek dolgok, beindul a fantázia. Imádom, amikor mozi után G-ral a filmről beszélgetünk. Hogy mi tetszett, mi nem, melyik rész volt a legjobb, kik a színészek, milyen volt a sztori, hogy szórakoztunk, ki tudtunk-e kapcsolódni... Most is megbeszéltük, ki hányad részét használhatja az elméjének ;-), és mi lenne, ha...
Sok dolgot el tudok képzelni, amit a filmben is láttam. Hiszen volt, amikor azt hitték, a Föld lapos. Nevettek az ötleten, hogy ember járhat a Holdon, vagy hogy víz alatti hajóban lehet majd közlekedni...

Csoda jól éreztem ma magam. :)

A napot egy aranyos kis vacsorával zártam.
(Imádom a cigánypecsenyét, egyszerűen i-má-dom!)





R: 3 tojás, 3 sz. sonka, fél paradicsom.
E: cigánypecsenye, saláta.
V: cigánypecsenye, pirított gomba, pár kocka cheddar sajt, saláta.

1360 kcal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése