2014. július 31., csütörtök

Csütörtök (Ausztria)

Motiváció itt
Ketogén étrend minta 7 itt
Belső csend itt

R: sonkás tojás (1 sz., 1 db), 1 ek kókuszzsír
E: 10 sz. kolbász, 1 ek kókuszzsír, saláta tökmagolajjal
V: gombás csirke (100g hús, 50g gomba, 1 ek kókuszzsír)




Edzés: délután Focus T25 Alpha Lower Focus + Ab Intervals.

+ mozgás: 1 óra séta E-tel, fél óra séta egyedül (el kellett még mennem a gyógyszertárba, persze nem én lettem volna, ha nem kerülő úton jövök vissza :-), egy olyan úton, amerre még sosem jártam).

Amikor elindultam, az utca elején tartottam, egy bácsi (90 éves elmúlt) a kertben feküdt egy fa alatt és segítségért kiabált. Nem tudtam felemelni (nagyon kövér), így segítséget kerestem. Találtam is egy fiatalembert, akinek sikerült felemelnie és bevezetni a házba. :-)

Szabadtéri, fedhető medence. Hm.


Felhőbe burkolózott hegyek:



Tünci kis házikó:



Itt vesszük E-nek a mézet, a méhésztől:





Autósiskola:


Ebben az utcában dolgozom, a sárga ház az (néha tényleg sárga ;-) )




Még 3 nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése