2014. március 19., szerda

Sonkás-karfiolos rakott csirkemell

Hozzávalók (2 adaghoz):

- 2 csirkemell filé
- 3-4 szelet sonka
- só, bors, natur vegeta
- kókuszolaj
- egy kis fej karfiol
- 10 dkg sajt
- 1 ek mustár

Így készült:

- A csirkemell filét a tepsi aljára fektettem. Sóztam, borsoztam, natur vegetáztam. Lelocsoltam kókuszolajjal.


Ráfektettem a sonka szeleteket.


Erre került a rózsáira bontott karfiol.


Ezt lelocsoltam 1 ek mustárral elkevert kb. 1 dl vízzel.


A nagy lyukú reszelőn lereszelt sajt jött a tetejére (ementálit használtam).


Alufóliával lefedve, 180 fokra előmelegített sütőben, 30 percig sütöttem légkeveréses funkcióval. Majd 5 percre grillezésre állítottam a masinát, a sajt szépen rápirult így.


Tádámmmmm :)


(Paleo megjegyzés: a sajt nem paleo.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése