2013. október 8., kedd

Új fejezet / 58. nap


Reggeli: 1 tojás, 1 tojásfehérje, 2 sz. sonka, lenmag kenyér, 1 paradicsom, 1 paprika



Ebéd: 150g sült csirke, 30g rizs, 150g párolt zöldség


 
Uzsonna: tonhal saláta (4 levél jégsaláta, 1 paradicsom, 1 uborka, 1 paprika, negyed vöröshagyma, 5 oliva bogyó, 150g tonhal)
 
 
Vacsora: 150g sült csirke, salátaágyon (ld. ebéd)+ csöpp balzsamecet és tökmagolaj.
 
Edzés pihenőnap volt. Mégis korán keltem, mert napközben nincs idő netezni, átnéztem a blogot, elkezdtem 1-2 bejegyzést, hogy esténként gyorsabban haladjak az írással. Délután alvás volt a terv, de kölcsönkaptam, hát most megnéztem:
 
 
Pár hónapja olvastam a könyvet (szintén dajcsul, itt kaptam kölcsön), ami ezerszer jobb volt mint  a film, de érdekes volt látni, mit hoznak ki a novellából filmként.
 
Ja, az én kistesóm, ha akar valamit, tutira eléri. A rengeteg jelentkező közül Norbi őket vitte ma taxizni :)
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése