2013. szeptember 11., szerda

Új fejezet / Első hónap / Összefoglaló


Új fejezet / Motiváció 1 /Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 /Célok
itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / 1. heti edzésterv itt
Új fejezet / Táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt
Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt
Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt
Új fejezet / 2. heti étrend itt
Új fejezet / 1. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. heti edzésterv itt
Új fejezet / 3. heti étrend itt
Új fejezet / 3. heti edzésterv itt.
Új fejezet / 4. heti étrend itt
Új fejezet / 4. heti edzésterv itt
Dobozolás hétvégi kiruccanáshoz itt
 


 
Tények: Már megszabadultam a 20+ kiló túlsúlyomtól. Kicsi zsír van még rajtam, ettől szeretnék már vagy egy éve megválni. Sokféle étrenddel próbálkoztam, aztán felfedeztem a paleó életmódot, ami nekem kiváló súlytartásra, de mivel most más a célom, kicsit váltottam a klasszikusabb "testépítő" étrendre.
 
2013. augusztus 12-én indult a programom, aminek az Új fejezet címet adtam. Mert ezt most végigcsinálom. Az Új fejezet vonatkozik az étkezésbetartásra, az edzésekre, és az életem több területére. Idén igenis elmegyek nyaralni egy hétre, levágattam a hajam, kiszanáltam a ruháimat (igen, Tozzi, majd viszem!), vettem egy bőrkabátot, tanulom a leszokást a terézanyuságról, és sok másban változtattam, változtatok.
 
Az Új fejezet két szakaszból áll. Az első szakasz 60 napos, egy "szálkásító", "zsírégető" rész. Az első szakasz első hónapja egy kőkemény csirke-rizs-zöldség diéta volt, heti 3-4 súlyzós-erősítő és 2-3 aerob edzéssel.
 
1. nap edzés itt, napi menü itt.
2. nap edzés itt, napi menü itt.
3. nap edzés itt, napi menü itt.
4. nap edzés itt.
5. nap edzés itt.
6. nap edzés itt, napi menü itt.

1. hét, eredmények itt.
 
Hatalmas változást kilók terén nem vártam, mert ideális volt a testsúlyom az induláskor is. A mérleg mutatója csak egy dolog: a célom a maradék zsír lepucolása. Mivel az étrendet is tartottam/tartom, emellett súlyzós-erősítő és - az izomzat megtartására leginkább alkalmas - aerob edzéseket végeztem/végzek, sőt centikben is mérhető a változás, feltételezem, hogy a fogyás legnagyobb részben zsírból történt.
 
8. nap itt.
9. nap itt.
10. nap itt.
11. nap itt.
12. nap itt.
13. nap itt.
14. nap itt.

2. hét, eredmények itt.
 
Az Új fejezet 2. és 3. hetén Ausztriában dolgoztam. Nagyon nem volt egyszerű megoldani, hogy meglegyen, amit meg kell ennem, és hogy meg tudjam csinálni az edzéseket.
 
15. nap itt.
16. nap itt.
17. nap itt
18. nap itt
19. nap itt
20. nap itt
21. nap itt
 
3. hét eredmények itt.
 
A 4. héttől a helyszín újra Magyarország. A kinti megzuhanásom után egy kis segítséggel és sok alvással újra erőt vettem magamon, sőt erőre kaptam, és ment tovább minden szépen, lendületesen. A kint összeszedett vállsérülés sem jelentette azt, hogy megállnék vagy feladnám. A 26. napon tartottam a töltőnapot: kapott egy kis extra CH-t ebéd után a szervezetem, nehogy azt gondolja, hogy sanyargatom ;-)
 
 
22. nap itt
23. nap itt
24. nap itt
25. nap itt
26. nap itt
27. nap itt, amikor is barlang túrán voltam, és oda is vittem a kis dobozaimat :)
 
 
28. nap itt
 
Új fejezet / 4. hét / Eredmények itt
 
Most kezdődik az Új fejezet 1. szakaszának a második része: egy 7 napos pihenő után kicsit változatosabb étrenddel, de még mindig nagyon odafigyelve és makrókat számolva 3 hét hagyományos diéta, súlyzós-erősítő és aerob edzésekkel.

Borítókép
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése