2013. szeptember 9., hétfő

Új fejezet 29. nap

Komolyan mondom: olyan gyorsan telik az idő... Amikor megírom a címet és ahogy ma is gépelem: 29. nap... Hihetetlen.
 
Ha nem felejtem el, reggel ébredés után ráugrok a mérlegre. Ma épp nem felejtettem el: az ötödik Új fejezet hét első napjáig (máig) minusz 2.4 kg. Volt egy kis hip-hurá, de az örömködés energiáját másba fektettem: az edzésbe.
 
Őszintén bevallom: ezt az étrendet tartani kőkemény fogösszeszorításba kerül nekem. Nem azért, mert nincs édesség (igen, hiányzik néha); nem azért, mert kevés (igen: hússzor ennyit meg bírnék enni, volt is ez így, akkor voltam 79+ kilós tenyeres-talpas asszonyság). A súlyom már nagyon régóta az ideális tartományban van (de jó érzés is ezt leírni), a paleós dolgokkal egyensúlyban volt a szervezetem, gyakorlatilag azt ettem, amit - kereteken belül - megkívántam, és nagyon jól is éreztem magam, most meg hirtelen jött ez a monoton, sok húsos étrend. És nálam itt a bibi: sosem rajongtam a húsért... A mai ebédet már kólával is alig tudtam letömködni. Na és ez a hús-kóla kombó is egy agyrém... ;-) No de még 2 nap, aztán piehnő, és a maradék 15-20 napra már másfajta étrend jön. 
 
 
Reggeli: 3 pufi rizs, 1 adag fehérje / 203 kcal, 23g F, 24g CH, 0g zsír
 
Tízórai: 1 alma / 95 kcal, 0g F, 25g CH, 0g zsír
 
Ebéd: 150g sült pulyka, 62g főtt rizs, spárga, bébi spenót / 316 kcal, 44g F, 21g CH, 6g zsír
 
Uzsonna: 150g tonhal, 150g paprika / 218 kcal, 38g F, 5g CH, 5g zsír
 
Vacsora: 200g karaj, 50g sajt, 2 dl növényi tej összesütve, bébi spenót, spárga / 522 kcal, 62g F, 5g CH, 26g zsír
 
Összesen: 1353 kcal, 167g F, 80g CH, 37g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése