2013. július 26., péntek

Kimenő, 2. felvonás

Kimenő, 1. felvonás itt.
 
Iszonyatos a meleg, borzasztóan tűz a nap, a strandolás után mégis újra nyakamba vettem a várost, csak most a másik irányban :)
 
Ez a református templom.
 
 
Aztán a Stadtpark.
Semmi extra, csak hatttalmas, ősöreg fák, nyugalom, játszóterek, beülők, sétautacskák, ösvények, tisztaság.


 
 
És minigolf pálya is van.

 
Ez itt nem síremlék, hanem a golf pálya egy része.

 
És a bringa, amivel sok-sok kilométert tekertem ma :)







 
Majd betekertem a park után a városba, turistáskodtam, nézelődtem. És sok helybelivel szóba elegyedtem, és mindenki rettentő kedves volt, udvarias, előzékeny, ha látták, hogy fotózok, megvárták, amíg elkészül a kép, mindenkinek volt 1-2 kedves szava.




 

 
Virágok, mindenütt, az egész városban.

 


 
És játszóterek a kicsiknek.
 
 
Ez pedig már az utca, ahol dolgozom, csak most hátulról. A rutin pálya felé tekertem haza, innen még nem láttam a házat úgysem.


 
Embertelen jó nap volt, rengeteg új arc, új hely, új élmények :)))

2 megjegyzés: