2013. július 7., vasárnap

Csomagolás...

Most valahogy nem vagyok ott fejben. Annyi minden történt az itthoni két hetem alatt, olyan sűrűek voltak az események, lelkileg nagyon megterhelők, és emellett nem igazán sikerült a kis dolgaimat elintéznem, ráadásul a hőség miatt szinte semmit nem aludtam, úgyhogy a legjobb lenne most jó néhány napig csak aludni, egyfolytában. Egyszerűen el sem tudom képzelni, hogy 8 óra múlva értem jön a busz, és holnap már megint Ausztriában vagyok, ráadásul most egy hónapig.

Reggel edzettem, mostam, teregettem, takarítottam, mosogattam, elpakoltam, ruhákat, kaját csomagoltam, a városban voltam az 1-2 hiányzó cuccosért, száraz ruhát leszedtem, elpakoltam, hajat mostam, telefonáltam, hűtőt leolvasztottam, virágokat strandosra belocsoltam, ettem, mosogattam, hűtőtáskát becuccoltam... ... ... Iszonyatosan fáradt vagyok...


És ha még nem lenne elég a nyűg és nyíl, a vacsorára megmelegített husimat, a tegnapi maradékát, amit tegnap még vígan falatoztam, egyszerűen nem tudtam megenni. Mindig ez van, amióta csak az eszemet tudom: egy ideig megy a húsevés, kedvvel, élvezettel, aztán egyik napról a másikra szó szerint rá sem tudok nézni, a szagát sem bírom. Persze ez is épp most történt, éppen a 7. ausztriai etapra esik, a hűtőtáskában a rengeteg elősütött husi... Nem akarom előre vetíteni, de a húsundor után hamarosan be szokott következni ugyanez a tojással. Majd jön a hal... Így minden kedves Olvasót szeretnék megkérni arra, hogy ha ismer/lát vegetariánus paleo oldalt/blogot/honlapot/cikket (...), legyen kedves a címet továbbadni nekem. Előre is nagyon köszönöm!

Na, még egy porszívózás, felmosás, aztán muszáj lesz aludnom kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Akkor jó utat!!!-megint,de várunk haza aztán!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nektek meg továbbra is nagyon szorítok! Bármi van, jelentkezz! :-)

      Törlés