2013. május 17., péntek

Motiváció, reggeles

 
 
Valami iszonyatosan fáradtan ébredtem. Mintha átment volna rajtam Steiermark összes úthengere. Nem mintha fogalmam lenne róla, van-e egyáltalán erre úthenger, és ha igen, mennyi, de most feltételezem, hogy minden egyes fenyőfa mellett található minimum egy.
Felkeltem, kitámolyogtam a mellékhelyiségbe, hogy elintézzem szokásos reggeli trón-tevékenységemet, és akkor elkapott. . .
Egyetlen pillanat alatt kivert a víz, szó szerint ezer fokos lázat éreztem, folyt rólam az izzadság, remegett mindenem, szédültem, és ahhoz is alig volt erőm, hogy ülve megtartsam magam.
Dolgom végeztével visszaimbolyogtam a szobába, ekkor már zúgott a fejem, fütyült és susogott, mint megannyi vonat megannyi pályaudvaron, és csak levetődtem az ágyra, becsuktam a szemem és hallgattam, ahogy eszsment tempóban ver a szívem.
A fejzúgás lassan abbamaradt, a szívem is megtalálta a jól megszokott tempót. De a vérnyomásom a béka hátsója alatt, és az irtózatos sápadtság maradt.
Remélem, hogy egyszeri és megismételhetetlen teljesítményt nyújtottam. . .
 
Edzés csak akkor lesz délután, ha maximálisan jól érzem magam.
 
 
 


 
 


7 megjegyzés:

  1. Keveset eszel!!!! Ennyi, ha kevesebb a ch, akkor valami másból kell fedezni a napi energiaszükségletet! Tudom, hogy jó, ilyen vékonynak lenni, és gondolom szeretnéd ezt megtartani, kicsit félsz is az új evésektől, de enni kell..... Már tegnap is akartam írni, de nem tudtam....szóval egy turmix, meg tonhal saláta (az is sós lében)....Ez igy nem jó..... :(

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen délelőtt egyáltalán nem vagyok éhes. Tegnap délután az alma-muffin-diákcsemege után pedig majd' kipukkadtam, annyira tele voltam. Még a vacsorát is úgy tuszkoltam le, mert már nem esett jól. Biztosan csak átmeneti állapot ez, igyekszem odafigyelni :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez a rosszullét egy "jel".
    Folyadék és elektrolitháztartás, hirtelen jött hőség, bár úgy tűnik figyelsz ezekre (Is).

    Viszont nagyon jól nézel ki, jók az "ilyen volt-ilyen lett" fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, előtte este issszonyat sós volt a sonka. lehet, ez volt az ok.
      :)

      Törlés
  4. Ugye-ugye! Előbb utóbb megbosszulja magát ez a nagy koplalás amit csinálsz! Szerintem nem volt jó ötlet az a léböjt kúra sem, de hát te tudod, a te tested. Iszonyat keveset eszel, és sanyargatod magad. Ne haragudj, de én így látom. Mondom ezt úgy, hogy három évvel ezelőtt 48 kilót adtam le, amit azóta is tartok, tehát nem a levegőbe beszélek. Sokkal több szénhidrátot kéne egyél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem számolok most makrókat előre. De tegnap pl. annyit ettem (és 5-ször), majd kipukkantam :)

      Törlés
  5. Elhatárolódom a legutóbbi megszólalótól :D :D
    Valahogy be kéne regelni de nem értem én ezt...

    VálaszTörlés