2013. április 5., péntek

Egész napi menü

6.20-kor indultam itthonról a pályaudvarra.
6.40: irány Budapest!
 
Az úton majdnem végig aludtam, csak az előre csomagolt kajcim elfogyasztása végett keltem fel kis időre néha-néha:
Amit tegnap elkészítettem és csomagoltam:

Reggelire 40 g zabkása 1 fehérjeporral.
 
 
Ezt a jól bevált befőttes üvegben vittem.

 
Tízóraira: 1 boszi féle McChiken. És nem azért az egyhúszért mondom, de ez nem csak jól néz ki, de ESSSSZMÉLETLENÜL FINOM is!!!
 
1 db volt tízóraira.

 
Sütőpapírnak vásárolt, de arra alkalmatlan, így zsírpapírként funkcionáló papírba csomagoltam,

 
plusz egy alufóliába.

 
Ebédre:
30 g főtt quinoa és 50 g marhapörkölt, amit már a tesóméknál fogyasztottam el némi jégsaláta társaságában.
Nagyon jó volt egyébként a tesóméknál, a gyerekei kiskori aranyköpéseit (is) elevenítettük fel, és be kell valljam: régen hahotáztam ekkorákat. :)


 
Az uzsi megint buszon ért: 1 újabb mennyei boszihambi volt.
 
A vacsora szintén autópályán: 3 főtt tojás, 100 g natúr joghurt, 1 kk majonéz, 1 kk mustár, só, és 100 g főtt brokkoli. Sok tojássalátát készítettem és ettem már, de ez a 'lájtos' verzió nagyon-nagyon finom volt!!! :)


 
(Ez volt a tegnap esti kajakészülődés eredménye.)

 
1463 kcal, 132 g F,124 g CH, 44 g zsír
 
(37% F, 35% CH, 28% zsír)
 
És baromi büszke vagyok magamra, mert a tesóm, az én kedves hugicám édesítős, répás rétest sütött, és zabkekszet, és én nem ettem belőle!!! Hoztam haza, lefagyasztom, és majd beépítem az étrendbe. De ma nem volt benne, és 4. napja totttálisan 100 %-ban betartom az étrendemet, van is eredménye. :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen sutopapirom....annyi bosszúságot.....megfogadtam ebből mindig a kicsit drágábban veszem meg, illetve majd egyszer egy sokszorhasznalosat.....

    VálaszTörlés
  2. Viszont így csomagolásra tényleg tökéletes, ha ajisütit sütök a maradék tojássárgájából, azt is ebbe szoktam csomagolni. És a hambiból kifolyt ketchup sem áztatta át :) Anyu mondta a múltkor, hogy talált jó sütőpapírt. Ma megyek hozzá, ha nem felejtem el, felírom a márkáját és hogy hol lehet kapni :)

    VálaszTörlés