2013. február 1., péntek

Recept: Stájer-magyar marhasült

itt

Na, az enyém nem így nézett ki :)

Hozzávalók 2 személyre:
- 2 szelet marhahús
- 2 fej vöröshagyma
- 5 gerezd fokhagyma
- 2 sárgarépa
- 1 paprika
- fűszerek: só, feketebors (őrölt), csemegepaprika, mustár.

Elkészítés:
Stájer-magyar, mert félig a néni mondta, hogyan készítsem...
A húst (már reggel sóztam-borsoztam, hűtőben tároltam) serpenyőben átpirítottam, közben a kuktában megpirítottam a hagymát, fokhagymát, darabolt sárgarépát.
Amikor a hagyma megpirult, a húst átraktam a kuktába, fűszereztem, felöntöttem kis vízzel, lecsuktam, fél óráig főztem.
Amikor elkészült, a húst újra a serpenyőbe tettem és hirtelen átsütöttem.
A kuktában maradt levet leturmixoltam, főleg a sűrűjét használtam.
Főtt rizzsel tálaltam.

Itt a turmixolt levet még liszttel-tejföllel behabarják, ezt én kihagytam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése