2013. február 9., szombat

Recept: Rakott zöldség

 
Hozzávalók:
 
- 445 g cékla hámozva, felkarikázva
- 3 főtt tojás felkarikázva
- 250 g vegyes zöldségkeverék (én most fagyasztottat használtam)
- 1 kis pohár tejföl (175 g, 20 %-os volt most itthon) (paleósoknak kókuszsűrítmény)
- 60 g sajt (ez éppen Bergkäse) (a sajt nem paleo)
- csöpp ételízesítő
 
Így készült:
 
Egy réteg céklaa kis tepsibe.
Egy réteg vegyes zöldség (fagyottan).
Egy réteg tojás.
Lelocsoltam az ételízesítővel és kis vízzel elkevert tejföllel.
Újabb réteg cékla.
Újabb réteg zöldség.
Újabb réteg tojás.
Újabb réteg tejföl.
A tetejét megszórtam a reszelt sajttal.
Lefedve 30 percig sütüttem nagy lángon a sütőben.
Majd fedő nélkül még 10-15 perc alatt puha lesz a cékla is.
 
Ez 4 adag.
1 adag:
299 kcal, 13 g F, 12 g CH, 18 g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése