2012. november 26., hétfő

Recept: Chiamisu

Majdnem "szia, Misu" ;-)
Na szóval. Találtam reggel a hétvégi csomagomban egy agyonaszott, száradófélben lévő császárzsemlét. Ki nem dobom, hát mi legyen vele... Szörnyen hamis tiramisu jutott eszembe, és először kétségbeestem: se mascarpone vagy ilyesmi, a túró sajnos kilőve, mihez kezdjek akkor? Hűtő kinyit: van még laktózmentes natur joghurt! Juppi! és már meg is született a fejemben a megoldás.
 
Recept: Chiamisu

 
1 szikkadt (lapos, nyomoronc) császárzsemlét hosszúkás falatokra téptem. Egy réteget egy tál aljára tettem, leöntöttem 2-3 evőkanál (édesített) kávéval. Egy tálkában összekevertem fél pohár natur joghurtot 10 g chia maggal, egy csepp folyékony édesítőszerrel, állni hagytam. Majd a kávés zsemle tetejére egy réteg chiajogi került, arra ismét egy réteg zsemle, rá a kávé. Chiás joghurttal zárult a rétegezés. A süti tetejét megszórtam zsírszegény kakaóporral. (Kép, ha kész lesz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése