2012. október 16., kedd

Tervek

 
Vannak mélypontok minden ember életében, így az enyémben is. Ez a hét szürkének, szimplának és eseménymentesnek indult, aztán már hétfőn délelőtt hatalmasat változott ez az elképzelés. Még csak kedd van, de annyi minden történt, mint máskor sokszor fél év alatt.
Nem vagyok az a tipus, aki, ha van célja, hamar feladja. Sőt: nem szoktam feladni, ha valamit igazán fontosnak tartok.
Nincs egyébként semmi extra: csak csupa rossz hír, és anyagi mélypont. Na nem a túlköltekezés miatt :)
De van egy célom (a többi mellett): elérni azt az alakot, amire azt mondom a tükörben: dögös csaj vagy! A zsírvesztésből igazán nincs sok vissza, kilóban nézve olyan 3, és közben és aztán izmosítani. Ehhez nagyon alap, hogy értékesen, jól táplálkozzak. Eddig rengeteg fajta étkezést és étrendet tanulmányoztam, kipróbáltam, és most eljött az ideje, hogy -forrás híján- az októberből visszalevő 2 hétre úgy tervezzek étrendet, hogy ne legyen hozzá szükség a boltból semmire. Azt hiszem, rendesen feladta az élet a leckét, de hát teher alatt nő a pálma :)

 
Nem ezen étkezési piramis alapján fogok étkezni, csupán azért tettem ide, mert örülök, hogy végre találkoztam egy másfajta piramissal is, ahol az étkezések nagy részét nem a kenyér és a péksütik teszik ki.
Az alap és a feladat: a semmiből megfelelő kalória- és makroértékű étrendet összeállítani.
Ha bárkinek erre használható és épkézláb ötlete van, nagyon szívesen fogadom. De ahogy magamat ismerem, meg fogom rá találni a megoldást.
 
 
Az edzés terén egyelőre oké minden: a LMP-Insanity hibrid felénél tartok. Tehát 6.5 hétig még minden DVD-m és eszközöm megvan hozzá. Ha amire végzek, sikerül megszerezni az Asylum 2-t, nyert ügyem van. Mert ahhoz is megvan minden eszköz. Ha pedig még addigra nem lesz meg az Asy 2, egy LMP-Asylum hibridet fogok megcsinálni. Hogy mit ismételgetem és istenítem az Asylumot? Ez az az edzés, ami hatalmas szerelem, és ami a legrövidebb idő alatt a legtöbbet formált rajtam. A LMP pedig tényleg nagyon jó láb-, fenék-, combformáló. És imádom benne, hogy nem kell ugrálni :)
 

Szóval: kedves sors, élet, nevezzelek bárminek, csak gyere a nehézségekkel! Bombázhatsz jobbról és balról, ez a csaj állni fogja az ütéseket! És most már csak azért is! Gördítsd az akadályokat, nem fogok belőlük kifogásokat kreálni. Megoldom, legyen az bármi! Minden egyes ilyen harccal erősebb leszek, és nem én leszek az, aki feladja!
Csak figyelj, mert emberedre akadtál!
Aztán ne felejtsd el becsukni a szád! :)
 

 

5 megjegyzés:

  1. Ha találsz a táplálkozásra megfelelő tervet, nagyon hálás lennék, ha megosztanád. :) Én még most is csiszolom a táplálkozási módom ahogy csak lehet, mert szeretném minél hatékonyabban "sredelni a fetet". :D Meg fogok szabadulni ettől a pár pici zsírpárnától, kerüljön amibe kerül. A jövő évet már kockahassal fogom zárni, ezt írásba adom itt helyben. :) Apropó, átérzem a helyzeted, mostanság nekem is picit problematikus a közérzetem. Kaptam ugyan munkát, de eléggé fárasztó (24 órás meló), ezáltal kizökkentem az eddigi életritmusomból, eső van, egy eléggé fura alakkal vagyok munkában összezárva, ámde elég a nyavalygásból, mert az akadályok azért vannak, hogy legyőzzük őket. :) Sose veszítsd el ezt a szemléletedet, nagyon jól csinálod. Ha nem lenne Dominik barátom, talán még mindig rossz irányba mennék, veled ellentétben. :)

    VálaszTörlés
  2. Berci, erre nem lehet találni, ezt kreálni kell :) Utánanéztem olcsó kajaterveknek, tele vannak kenyérrel... Van még pár dolog a kis polcnyi fagyasztómban és a speizban, éhen nem fogok halni, de okosnak kell lennem, hogy a makrok stimmeljenek :) Majd most elválik, mire megyek a nagy boszitudományommal :)
    Örülök, hogy van munkád, kíváncsi vagyok, milyen lesz Anglia, és éljen Dominik! :)

    VálaszTörlés
  3. Huha, Dominik el fog pirulni. :P Amúgy olcsó kajatervek amiben kenyér van... ez borzasztó. :D Én igazából semmi komoly terv szerint nem nyomom jelenleg az étkezést, egyszerűen igyekszem a józan ész szerint csinálni a dolgaim. Reggel rántottázok meg banánozok, délre megengedek némi keményebb étket persze csak ésszel, tehát mondjuk kis rizs vagy krumpli ilyenek, de déltől csak csirke és saláta van a terítéken. Annyi salátát eszek, hogy az horror, egyek szerint lassan nyuszi füleket növeszthetek. Én inkább kockahasat. :D Ja meg a napi 4 liter víz megvan, tegnap melóban mondjuk már 5 liter is megvolt, úgy állítottam le magamat, hogy most már ennyi elég. :D

    VálaszTörlés
  4. berci, az Asylum étrend alapján eszel :)) A saláta pedig istenien hat a szervezetre, az emésztésre, mindenre. Folyadékban meg király vagy! :)

    VálaszTörlés