2012. október 29., hétfő

Recept: Túrós tészta boszi módra

Már a múlt heti étrendemben is szerepelt egy vacsorára tervezett túrós tészta, de aztán igyekszem hanyagolni a lisztet, és a CH csökkentett dolgokat, hát mégsem azt ettem. De annyira ennék már túrós tésztát, hogy ezt a tudatalattim is érezheti, mert mára megvan a megoldás. Az előbb villant be, hogy ha mégis lesz, így fogom készíteni:
 

Túrós tészta boszi módra

 
 
Sütök egy arilepényt (recept itt), de nem palacsintaként, hanem sülés közben felszabdalom csíkokra a serpenyőben falapáttal, erre jön a túró. Ha édesen szeretném, édesítem, ha csusazként, pirítok hozzá pár kockácska szalonnát. :)

Ez volt a terv, aztán végül így készült:

Tészta:
30 g zab vízbe áztatva, hozzákeverve 1 tojás, pici só, megsütve mint egy palacsinta.
Tányérra csúsztattam, megvártam, amíg kicsit kihűl, felszeleteltem vékony csíkokra.

Feltét:
20 g pirított szalonna
50 g sovány túró
100 g natur joghurt
kis só.

Mennyei! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése