2012. október 7., vasárnap

Motiváció

Nem vagyok még jól, így edzés egyelőre nincs. Igyekszem nyugton maradni, de ma anyu gyógyhúslevese lesz az ebéd, ettől biztosan hamar rendbejövök. Addig is fejben készülök a további hajnali koránkelős edzésekre. Mert hiába mondják, hogy így már pont jó vagyok, még korántsem vagyok pont jó. Elégedett vagyok az eddig elértekkel, de a zsírmentes, feszes test azért még jóval odébb van.
 
Anno főleg azért kezdtem életmódváltásba, mert a combom mérete iszonyatosan zavart. Kényelmetlen is volt, és elfelejthettem a bikinit. Fürdőruhát is csak nagyon félve és szégyenkezve húztam fel, és igyekeztem úgy mozogni a strandon, hogy észrevétlen legyek, jobb volt a vízben, jaj, csak ki ne kelljen jönni onnan... Betelt a pohár, mert felfogtam, hogy ezen CSAK ÉS KIZÁRÓLAGOSAN ÉN tudok változtatni. Elég volt a nyavajgásból, irány a tettek mezeje.
 
Ez egy 2012-es év eleji kép. Totál boldog voltam, hogy végre egy normális méretű nadrágot fel tudtam venni, bár ekkor még az úszógumim a nadrágon kívül tartózkodott, ami miatt nagy lebernyegeket hordtam felsőnek, és combban azért vigyázni kellett a hirtelen mozdulatokkal, nehogy a varrás lássa kárát.
 

 
A combom csak a fenék, karok, vállam, hasam alakulása és zsírtalanodása után kezdett változni. Itt éppen arról szól a fénykép, hogy fél év alatt mennyi ment le a derekamból. Rengeteg.

 
A hasam zsírtalanodása egyszerűen lenyűgöző, ebben az Asylum 3. köre nagyon nagy szerepet játszott, mert ugye ha úgy akarok kinézni, mint egy atléta, úgy is kell edzenem, mint egy atléta, és a napi 2 edzés Shaun T-vel szuper jól be is bizonyította, hogy a kemény munkának és a kaja ésszerű betartásának igenis megvan az eredménye.
 

 
Nincs sok ruhám, és ami van, az is mind bő. De nem fektetek be egy fillért sem most új ruhatár beszerzésébe, mert még visszavan 3-4 kiló, és az izmosodás, jövőre tuti nem lennének jók azok a göncök, amiket most vennék. Így elhoztam a nagymamámhoz 1-2 nadrágot, hogy legalább derékban vegye be őket. Mami már nagyon unja a dologot, én pedig határozottan élvezem :)

 

 
Áldom az eszemet minden nap, hogy januárban komolyan belekezdtem a változtatásba. Áldom az eszemet minden egyes nap, amikor megcsináltam az edzést. Áldom az eszemet minden nap, amikor este úgy hajthatom álomra a fejemet, hogy nyugodt a lelkiismeretem, mert tartottam a kaját. Azt hiszem, soha többé nem lenne erőm mindezt legelőről, újra elkezdeni. Mert végre beindult a fogyás a combomon is, 2 hónap alatt 4 centi a  minusz, és ez az, amiért megéri minden egyes 14 kilós súllyal való edzés, vagy az szembefolyó izzadtságos Insy kardiók, hogy meg sem kóstoltam mami kézzel nyújtott mákos-szőlős rétesét, ami pedig istenien néz ki és biztosan nagyon finom is. Ezt meg lehet csinálni, legyen az ember férfi vagy nő, bárki képes rá, ezt én mondom, Lópici Gáspár, az utca hírmondója! Alig várom, hogy újra izzadhassak és remegjen minden izmom a súly alatt! Hajrá, kislány, ügyes vagy és megcsinálod!!! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése