2012. október 14., vasárnap

Csak úgy: Így is motiválhatod magad

 
Eddigi "Csak úgy" motivációk:
és itt is
no meg itt
és itt.
Edzés előtti önmotivációk összegyűjtve itt olvashatók.
Videós motiváció is jó lehet (itt).
...
 
(google)

(google)

(google)
 
Személy szerint nekem az is őrült nagy motiváció, hogy az étkezési naplóban vezetem a méréseket, és pl. amikor 2 hét után tegnap beírhattam 20 deka minuszt változásnak, hát az kisüttette a napot ebben a borongós októberben. Egész nap totál jó kedvem volt. :)

 
Vagy az is kemény motiváció, ha az ember belefér egy olyan nadrágba, ami még sosem volt rajta, mert ekkora ruhamérete 20 éve nem volt (!).
 

És az egyik legszuperebb, ha van bátorsága az embernek megcsinálni az "előtte" fotót. Ugyanis, ha keményen dolgozol, soha többé nem lesz erre lehetőséged! Én elszalasztottam, te ne tedd! Akkor is csináld meg, ha fáj, vagy ha sírva fakadsz! Egy év múlva hájás leszel magadnak, amiért erőt vettél magadon anno és bátor voltál!

(google)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése