2012. október 11., csütörtök

C' est la vie

Spontánkodtam a héten, meg is van az eredménye. Így aztán a mai alvásnaplóban tervezett este 9-es kikapcs ugrik...


(indafoto.hu)

Kénytelen voltam elmosogatni, mert a héten rendesen halogattam, és már nem volt miből enni... :)

(femina.hu)

A vasalás halomban.
 
(istenbizony.hu)
 
A fregoli rogyásig, már minden száraz...

 
A porszívót próbáltam bűvölni, de este 9-kor nem állhatok neki, felverem a fél lépcsőházat...
 
A határidős irományommal sem haladtam rendesen...
 
Még kaját kell készíteni holnapra, a tea már kész. :)
De már fél 10...
 
Következtetés: jobb, ha a cipész marad a kaptafánál: ha hülyén is jön ki külső szemlélőként, hogy szinte mindent megtervezek, nekem ez bevált eddig, holnap szakítok is időt egy kis tervezésre. De megígérem, hogy betervezek majd valamennyi spontaneitást is :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése