2012. szeptember 16., vasárnap

Szerzemények és gyümölcs az étrendben

Azt hiszem, a héten sem nagyon kell mennem bevásárolni.
 
 
Múlt heti hétvégi szerzemények:
 
 
Eheti hétvégi szerzemények:


 
A süti megy ajándékba, de a többi marad: megvan a holnapi ebéd, így a tervezett pizzát elhalasztom kicsit. :) A gyümölcs egész héten szőlő lesz. Házi, saját, imádom, és a lilára kattintva itt írtam a szőlő jótékony hatásairól. Szerény véleményem szerint akkor kell enni a gyümölcsöt (zöldséget...), amikor szezonja van. És abban is biztos vagyok, hogy nem tudnám az étrendemet gyümölcs nélkül tervezni. Biztosan van, aki tud ohne gyümi élni vagy egy diéta miatt ki tudja hagyni, én nem is akarom kiiktatni. Inkább legyen lassabb a fogyás, de nem szeretném, ha az életem csak és kizárólag arról szólna, hogy napi iksszer hány gramm csirkét ehetek meg (hiszen azt nem is szeretem). Eddig is ettem gyümit, és mégis szépen alakulok. Tuti, hogy most fogok többet enni, amikor otthonról hozhatom. Télen majd lehet mással pótolni a szénhidrátot. Egyelőre ősz van, még a Hónapsoroló versike is azt mondja: gyümölcshozó :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése