2012. szeptember 22., szombat

Reggeles

A hajnali 5-ös felkelésnek több előnye is van:
 
1. Láthatom a napfelkeltét.
 



 
2. A konyhában
- elmosogattam
- eltörölgettem
- mindent a helyére pakoltam
- lesikáltam a gáztűzhelyet.
 
3. A lépcsőházban kitakarítottam.
 
4. A szobában
- elpakoltam a földről
- rendbetettem a kanapét.
 
5. Meglocsoltam a virágokat.
 
6. Felporszívóztam.
 
7. Felmostam.
 
8. Letakarítottam a teraszt.
 
(A 2. napfelkeltés képen látszik, mint ahogy tegnap reggelis gubásnál is, hogy valami kehéje van a fotoaparátomnak. remélem, sokáig jól működik még és ez csak egy "átmeneti" rosszalkodás.)
 
Terv mára még:
 
- menü összeállítás a jövő hétre
- főzés
- körömbjúti
- hivatalos iratok kupacból a jó kis rendszerező dobozba bepakolása
- edzés
- ha kell, bolt
- hazahozott meló egy része
...
 
 
 

4 megjegyzés:

  1. Tényleg csodás (wunderbar) a mai napfelkelte! Mintha vörös bolygón készítetted volna. :)
    Reggeli procedura, aztán indulok...
    "Kérsz Húst?" ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a szlogen közép Magyarországon,a dél Dunántúlon,Baranyában,de szerintem már Csongrádban is ismerik...."Kérsz húst?"-ala Bokodi G.s.sz.

      Törlés